Organisatie rekent op veel bezoekers

De ongeveer 120 in klederdracht gehulde vrijwilligers van Boerderijmuseum ‘de Bovenstreek’ rekenen zaterdag 8 augustus weer op duizenden bezoekers bij het Oogstfeest in en rond de uit 1753 daterende monumentale boerderij aan de Bovenstraatweg 10A in Oldebroek.

Marinus Hein, voorzitter van het Boerderijmuseum, vertelt dat de vrijwilligers van het museum al maanden in touw zijn om de diverse activiteiten van het Oogstfeest in goede banen te leiden. Het Oogstfeest werd in 1987 opgestart op landgoed Schouwenburg en in 2002 verhuisde de activiteit naar het terrein van Boerderijmuseum ‘de Bovenstreek’. Met succes. Het enthousiasme van de vrijwilligers van het museum is groot. Niets wordt aan het toeval overgelaten.