Rabo Kidsweek in Boerderijmuseum

In samenwerking met de Rabobank Noord Veluwe houdt het Boerderijmuseum van zaterdag 17 t/m zaterdag 24 oktober (behalve op zondag) de Rabo Museumkidsweek in het museum aan de Bovenstraatweg 10A in Oldebroek. In die periode (herfstvakantie) is er elke dag van 10.00 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur een gevarieerd programma.

Er zijn verschillende activiteiten zoals speurtochten, met een bascule wegen, melkbussen vervoeren, werken met een wanmolen, zelf pannenkoeken bakken. Info over bijen en honing, waskaarsen maken etc. Voor de eerste 100 kinderen ligt er tevens een leuk presentje klaar.

Op vertoon van een Rabopas kunnen kinderen tussen 4 en 12 jaar het museum gratis bezoeken. Ook een pas van (o)ma of (o)pa is voldoende, eventueel voor meerdere (klein)kinderen. Volwassenen en kinderen van twaalf jaar en ouder betalen de normaal geldende tarieven van het Boerderijmuseum.