Uitnodiging voor boerenbruiloft op vrijdag 13 november

Week 43 Boerenbruiloft IMG_5861ABoerderijmuseum ‘De Bovenstreek’ houdt vrijdag 13 en zaterdag 14 november een twee dagen durende Herfstfair in en bij het museum aan de Bovenstraatweg 10A in Oldebroek. De Herfstfair, vorig jaar voor de eerste keer gehouden, kent een aantrekkelijk programma. De Herfstfair begint vrijdag 13 november vanaf plm. 16.00 uur met een nieuw programmaonderdeel: een compleet nagespeelde boerenbruiloft met o.a. de huwelijksvoltrekking met getuigen, een broodmaaltijd, een receptie en een avondprogramma. Publiek is welkom bij deze activiteit, waaraan ook meegewerkt wordt door de aan het Boerderijmuseum gelieerde klederdrachtgroep Veluws Schoon.De kosten voor de gasten zijn: 25 euro p.p. voor het complete programma van de boerenbruiloft; 17,50 euro p.p. voor de broodmaaltijd en het avondprogramma; 7,50 euro voor de bevestiging, de trouwerij en de receptie.

Gasten kunnen zich tijdens kantooruren aanmelden bij het Boerderijmuseum, tel. 0525 63 1457 of per mail: bovenstreek@hetnet.nl