Zaterdag 12 augustus: Weilandsurfen op Oogstfeest

Voor het eerst kunnen de bezoekers van het Oogstfeest zaterdag 12 augustus weilandsurfen achter twee of drie Belgische trekpaarden. Het belooft een avontuurlijke belevenis voor jong en oud te worden. Het speciale zeil waarop de deelnemers staan of zitten wordt door belzen over het weiland getrokken.
Weilandsurfen is een leuke activiteit voor alle leeftijden en iedereen die van een uitdaging houdt. Galop, draf of stap, de snelheid wordt aangepast aan een veilige surfsessie.
Het Oogstfeest begint om 10.00 uur en duurt tot 16.00 uur bij het Boerderijmuseum aan de Bovenstraatweg 10A in Oldebroek. De hele dag staat voor jong en oud bol van de activiteiten.
De toegangsprijzen zijn zaterdag 12 augustus: € 5,00 (houders van een Museumkaart: € 1,50). Kinderen van 5 tot 12 jaar € 2,00; kinderen tot en met 4 jaar gratis; parkeren  € 2,00. Met een toegangskaart voor het Oogstfeest kunnen de bezoekers ook een kijkje nemen in het Boerderijmuseum.